Hej&Håå!!

Har ännu inte förstått varför jag inte har lagt ner den här bloggen..

MEEEEN MEEEN!!

skulle ha jobbat igår och idag men nej tyvär. fick en rejäl halsfluss så nu går man på penicillin :( Men jag känner mig faktiskt lite bättre så det går ju åt rätt håll iaf..

Imorgon ska jag till stan oh handla alla julklappar eftersom lönen kommer imorgon så har jag bara kunnat köpa ett par stycken men jag tycker det tillhör julen det här stressiga innan och sen bara ta det lungt hela kvällen med mys och allt vad nu julen innebär.
Ska även köpa mig en ny jacka imorgon och det blir en Canada goose förhoppningsvis, alltså om det finns någon kvar :) Annars får vi se vad det blir..

Nu ska jag ta en kopp te i väntan på att Miryam ska komma förbi en stund!


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR !! ( för jag lär inte skriva här förran 2010 haha )

Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej :)

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram på dig!

2009-12-22 @ 20:44:31
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0