God Morgon !

Vaknade halv 9 av att min älskling ringde och väckte mig eftersom att jag skulle vara på ungdomsmottagningen halv 10 för att hämta nya p-piller för sist jag va där så kunde inte KÄRRING JÄVELN skriva ut för ett år på engång utan jag var tvungen att "testa" om jag tyckte att dom funkade.. Mycket riktigt och inte hade jag fel från början.. Dom funkade, så jag va tvungen att gå ner idag för att hämta nya.. SUUUUCK !! 
Fyfan va tiden går snabbt jag hämtade ut p-pillerna för 3 månader sen och dom är redan slut.. Det känns som typ igår :/ väldigt skrämmande.. Men sånt är livet

Ska snart lägga mig i ett varmt bad för att friska upp mig lite. Har varit så trött dom här dagarna efter att jag har fått en antiinflammatorisk medicin för att jag kanske har inflammation i musklerna.. Medicinen gör mig jätte trött men tur ändå att det är lov så man kan sova hur mycket man vill. Är såå trött på skolan så behövde verkligen få lov.. men nu ska jag ta tag i allt med skolan för snart är det STUDENTEN :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

najs att bu har börjat skriva lite...

skönt att skriva av siig??

=) <3

2009-02-25 @ 10:34:56
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg!

2009-02-25 @ 10:54:15
URL: http://eloisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofia: A det är det fan :)



Olga;) a men lillie ska fixa den för den är inte klar men hon gör aldrig det :)

2009-02-25 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0