Lång dag i centrum..

Gick ner till centrum vid 1 och träffade Cottie och Jackiiies för en fika.. (pengarna kom ju idag :P)
Fick någon nojja också på nagellack så jag köpte ett lila, ett rött med glitter i och ett chock rosa eller neon rosa för att vara exakt, om det nu stavas så förresten :)
Sofia kom till centrum vid 3 och rulla runt där med oss.. trevligt, trevligt
Vi tog en fika med ett mycket gott kaffe och en bulle. en massa skratt vart det också för den delen.. lite för mycket åt saker man inte ska skratta åt igentligen men vad gör man när man inte kan hålla in det :D
Robin kom för att hämta upp sin söta lilli familj och då började jag och sofia vandra hemåt men det var ändå dax för klockan började närma sig 6 och maten stod snart serverad på bordet.. Kom hem och åt och sen bestämde jag och mamma oss för att gå ner och sola, behövdes verkligen :O

Nu ska jag snart träffa upp min prins för att ta en cigg och pussas lite ;) sen ska jag nog gå till tvättstugan och hälsa på min hemmafru sofia :P


Puuss och hej leverpastej <3
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahha ska tvätta idag igen... ska du hålla mig sällskap?

:D:D

2009-02-26 @ 13:56:41
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA det är klart jag ska :D

2009-02-26 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0