Ny medicin igen..

Fått andra tabletter nu för magsår eftersom att jag får så ont i magen av den andra medicinen så jag hoppas att det hjälper nu och att jag slipper dom här jävla tabletterna snart.. skit jobbigt att gå upp en viss tid på morgonen för att ta dom och eftersom den ena medicinen sitter i kroppen i 24 timmar så måste jag vara extra noga med tiden så att det inte blir för mycket för kroppen.. men men sånt är livet och huvudsaken är att det blir bra till slut :)


Nu ska jag färga håret och sen lägga mig i ett bad med massa olja i för jag är sååååå torr på hela kroppen.. Inte braaa aldriiiig


Buuh Byee!


Kommentarer
Postat av: Telulu

eiiiin vix har skaffat sig värsting bloggen ;)

2009-02-26 @ 20:25:54
URL: http://teluvio.blogg.se/
Postat av: Vickie

Ja det är klart :P måste vara med på eran runda ju :D

2009-02-27 @ 10:39:21
Postat av: Sofia

Fett najs att du går in och skriver vickie.. :D

och ska fan pröva de där med oljebadet!

<3

2009-02-28 @ 23:32:48
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0