Mys vecka!

Dålig uppdaterina, väldigt dålig men har inte haft någon som helst ork att skriva här.

Men i alla fall så åkte min kära familj på husvagnssemester i lördags så jag har en lägenhet för mig själv men jag är inte den som tycker att det är speciellt roligt att vara själv så jag har haft mina kära vänner övernattandes här.
Det har varit en massa mys med chips och dipp, en massa lagande av mat och för att inte glömma drickandet ;)
just nu sitter jag hemma med lillie och nicole, vi ska titta på Benjamin Buttons otroliga liv och äta chips :) Min älskling hyrde film och köpte allt gott till oss :D ibland är han otroligt underbar.. Men saknar han massor då han inte har någon semester och kan sova med mig varje dag eftersom jag typ inte tänker lägga mig tidigt :P

Fick hem min digitalkamera idag också :) men har inget minneskort så måste köpa det, så här ser den ut



Men men ska ut och röka med mina grisar nu..

PUUUUUUUSS & KRAAAAAAAAAAAM <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Låter skönt vickie:)

snygg kamera oxå;)

2009-07-19 @ 21:57:23
URL: http://soffieproppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0