God muuurruun peeepz

Kände verkligen inte för att gå till skolan när jag vaknade så jag bestämde mig för att ta ledigt.. Är ju där varenda dag ändå så en dag mer eller mindre kan väl inte göra så mycket. Plus att vi har bara en lärare hela dagen så jag behöver bara fråga honom om vad jag ska göra..

Jag bestämde mig för att gå ner till tvättstugan och titta om det fanns någon tid vid 12. Mycket riktigt det fanns det..
Så nu tvättar jag från 12-15. Ska tvätta allt som kommer i min närhet så att allt är nytt och luktar gott :)


Ikväll ska jag hyra film med min älskling och bara ligga i sängen och pilla mig i navlen..
Det var ett tag sen nu vi hade en myskväll tillsammans :)


Puss & Kraam skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va mysiiigt.. vart hade du vart på morgonen när ja såg dig.. =)

puss

2009-03-05 @ 16:11:00
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Vickie

centrum :)

2009-03-05 @ 18:18:39
Postat av: Sofia

oki.. händer idag?

2009-03-07 @ 15:12:02
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0