Goodermorgon!

Börjar i alla fall känna mig bättre från förkylningen.. Trodde verkligen att jag hade fått tryne och knorr. det kändes så i alla fall..

Men bort från det dåliga. ska till frisören för andra gången på 2 veckor för att nu lägga i dom ljusa slingorna.. Hoppas det blir bra och att jag kommer hem med håret på huvudet och inte i en påse :/
Do ringde mig och ville att jag skulle jobba me jag var tvungen att tacka nej eftersom tjejen som fixar håret är såå otroligt snäll som ger mig ett jätte bra pris och har dessutom bokat upp 3 timmar på mig för att kunna trixa och fixa efter mina önskemål.. Så därav blev det inget jobb :( en annan dag istället :) Jag som älskar att jobba speciellt med barn..


Men men ska väl börja fixa till mig lite och äta lite frukost eftersom att man ska sitta där nere ett bra tag nu :) N lovade att komma förbi för hon har hååååltimme från 10-13 :D Såå det ör något att se fram emot i alla fall. Tidningarna där nere som man "brukar" läsa är ju från 2000.. Man läser ju fan om spice girls i dom :O


HA EN SUPEEEER DAAAAAAAAG !!! <3

 


Kommentarer
Postat av: MAria

SV:



HEj gumman!



Hoppas att håret blev fint!



Joo tack den där f*ttan förlåter jag inte!! Så där gör man inte och speciellt inte när det har gått så långt.... Vi slösade liksom 10 000kr redan i augusti för att han skulle komma hem snabbare och så gör hon såhär!?!?! Låtsas att må dåligt liksom... Jag tror inte på henen om nånting längre.. så nu undrar man ju om hon verkligen mår som hon säger, hela hon är en lögn.



<3

2009-10-08 @ 18:00:19
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Maria

Ingenting... tyvärr.. hon har förstört allt o sen går hon och snackar fett med skit.. vänta bara tills jag ser henne då ska vi ta ett o annat! ;)

2009-10-13 @ 20:34:48
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Anonym

go maria :D



eyyy viiix uppdateraaaa



//

Elooo

2009-10-19 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0