Måndag!

Kan börja med helgen.. I fredags firade vi min älsklings mamma som fyllde år och på lördag mig själv som fyllde År. Blev utgång :) lite tråkigt bara att vi inte blev alla som man tänkt sig.. I söndag va jag och min älskling och tittade på dinosaurier i globen :) mysigt och massa häftigt :) tack bebi, jag älskar dig.. Idag måndag vaknade jag upp och mådde jätte illa så jag ville bara vila ut men sen kom jag på att jag skulle till mormor och städa :( men fick hjälp av nicole som jag hade tänkt och träffa i centrum på en fika. Tack nicks för hjälpen <3 sen efter det gick vi till centrum och åt och jag köpte en parfym för min andra present av min älskling som va ett presentkort på kicks :).. Sen begav vi oss till ica maxi med familjen gorosabel där vi köpte lite saker.. Bland annat en vibrerande mascara.. Det ni :).. Sist men inte minst träffa älsk en stund för massa pussar och nu hemma för att sova och sedan jobba imorgon. Kort och snabbt mina senaste dagar.. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vibrerande mascara??:P

den måste du visa sen.......

vart jobbar du nu ?



<3

2009-10-27 @ 08:03:21
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Anonym

A men asso vibratorn gör inte ett Skit den skakar bara typ haha fett b.. Idag var jag på farmarstugan och imorgon tärningen sen loket sen tillbaka till farmarstugan i 3 dagar. Känns som att jag säljer mig men man måste fyfan. Du då?

2009-10-27 @ 23:28:02
Postat av: Anonym

Haha ok

aa men fett nice, nä jag ville inte jobba den här veckan för robban e också hemma :):)

2009-10-28 @ 10:12:15
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0