ROCK ON!!

Jag har inte haft någon lust alls att öppna denna blogg sida men tänkte skriva lite iaf :)


Helgen har jag tillbringat med dom bästa <3

I fredags mötte jag upp miryam i ringen och så gick vi in på pizzan och ät en kebabtallrik med pommes :P Sedan gick i hem till mig och tog en öl och ett glas vin :D Men sen var det slut på det roliga och drickat sög vi i oss som svampar så vi bestämde oss för att köpa en platta :O sagt och gjort så började vi på den.. En öl och och youtube på datan är fan bäst.. Senare på kvällen kom Hallis Annina förbi med sina sjuka tankar så vi fick skratta åt det en stund.. Vid halv 6 somnade vi i soffan :/

I lördags förkrökade vi på det som blev klar på plattan och drog sedan till källan.. Tråkigt men vafaan gratis inträde och titta på tyresö när dom skämmer ut sig får väl funka :) Och sedan åkte vi hem till peter.. alltså min poj 

Medverkande var: Cottie, Annina, Nicole, Lillie, Miryam och JAG :)


Tack för en underbar helg <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0